Poradnik Rodzica

Witamy wszystkich rodziców zawodników naszej akademii, dziś chcemy wam zaprezentować porady pierwsze cztery dobre kroki Twojego dziecka w przyszłość.

  • jak zachowywać się na meczach
  • stopień postrzegania wysiłku
  • jak ma  ubierać  się zawodnik  na mecz lub trening
  • ile musi pić młody zawodnik w czasie doby
  • Jak wychowywać młodego zawodnika opowie nam Roman Kosecki
  • i jak powinien odżywiać się młody zawodnik   opowie nam o tym dietetyk Pani Jagoda Podkowska
  • wszystkiego o pierwiastku życia – magnezie

Pierwszy dobry krok w Twoją przyszłość:

Zanim zaczniemy obejrzmy wszyscy ten film i posłuchajmy co trzeba zrobić aby zacząć odnosić sukcesy w piłce nożnej:

 

Anglia – Polska 1973 (1:1) / England – Poland 1973 (1:1) – Biało-czerwoni

 

Drugi dobry krok w Twoją przyszłość:

 

 

Trzeci dobry krok w Twoją przyszłość:

Materiały przygotowane wspólnie przez TVP i PZPN.

Jakub Kosecki j był jedną z gwiazd Ekstraklasy. Jego sukcesy nie byłyby możliwe bez wsparcia najbliższych. O tym jak zachowywać się wobec dziecka, jak mu pomagać i o… Komitecie Oszalałych Rodziców opowiada Roman Kosecki, ojciec piłkarza i wiceprezes zarządu PZPN ds. szkolenia.

 

Czwarty dobry krok w Twoją przyszłość:

Młodzi piłkarze powinni dbać o to, w jaki sposób się odżywiają. Przygotowywanie odpowiednich posiłków nie musi być trudne i czasochłonne. Przykładowy jadłospis przedstawia dietetyk Jagoda Podkowska.

Jak należy układać dietę? Jagoda Podkowska, dietetyk sportowy, przedstawia dziesięć najważniejszych zasad, jakimi powinni kierować się młodzi piłkarze.

Treningi czasami trwają dłużej niż 60 minut. Co w trakcie takich zajęć można zjeść, żeby dostarczyć organizmowi energii? Mówi o tym dietetyk Jagoda Podkowska.

 

Podróże to nieodłączny element życia piłkarzy, nawet tych młodych. O tym, co najlepiej jeść w ich trakcie, mówi dietetyk sportowy Jagoda Podkowska.

Intensywny trening czy mecz to dla piłkarzy duży wysiłek. Co najlepiej jeść kilka godzin wcześniej, żeby być przygotowanym? Opowiedziała nam o tym dietetyk Jagoda Podkowska.

 

Śniadanie to najważniejszy posiłek w trakcie dnia. Młodzi piłkarze nie mogą o nim zapominać, jeżeli chcą mieć siłę do treningów. Mówi o tym dietetyk sportowy Jagoda Podkowska.

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, ale nie można zapominać także o drugim śniadaniu. Dlaczego? Mówi o tym dietetyk sportowy Jagoda Podkowska.

Obiad to kolejny istotny posiłek dla młodego piłkarza. Jakie składniki powinny się w nim zawsze znajdować, a jakich unika

Po pierwszym i drugim śniadaniu oraz obiedzie przyszedł czas na podwieczorek. Co najlepiej jeść na ten posiłek? Mówi o tym dietetyk Jagoda Podkowska.

Dietetyk Jagoda Podkowska podsuwa pomysły, co młodzi piłkarze powinni jeść na kolację.

W tym odcinku dowiecie się wszystkiego o pierwiastku życia – magnezie. Jeżeli chcesz, aby twoje mięśnie funkcjonowały prawidłowo – prowadź dietę bogatą w źródła magnezu